when will then be now?

Har käkat middag nu och är mätt o glad : )  annars idag har jag spenderat dagen inne. Jo, för när jag vakna så snöa de som om de vore annandag jul och inte annandag påsk. Jag såg filmversionen av Agnes Cecilia, en lite klurig historia om nåt övernaturligt men bra ändå. Filmen/serien är baserad på boken med samma namn, skriven av Maria Gripe.
   Men hela dagen har känts som söndag, eftersom de är röd dag igen, så imorrn kanske jag tror att de är måndag : S  Det får blir som de blir. Ikväll är det äntligen Parlamentet igen : D och Björn Gustafsson gör entré!!! Så på tv4 klockan 20.30 sitter jag bänkad och kanske dom flesta andra... Direkt efter är det Wallander och jag ska väl ge den en chans tänkte jag.

Igår såg jag en av Mel Brooks mest roliga filmer, Det våras för rymden : D : D  en klockren scen i filmen är när Dark Helmet och hans kompanjoner ska finkamma öknen - med en gigantisk kopia av en kam : P


Den här scen är oxå rätt skoj : )



"When Will Then be Now?"









Kommentarer
Postat av: KatZ

hej! har inge pengar på mobilen så jag svara på ditt sms här istället :) jag tycker björn var rolig som vanligt ikväll! lite seg i början bara :) soran var sådär, han var inte så roliga i början men när han gjorde tips från coachen var han roligare :)

2008-03-24 @ 22:15:24
URL: http://katarinak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0