...i wonder what it's like on the moon

Har sett klart kvällsfilmen på 4:an, Brudens far 2, och ska snart natta. En rätt typisk amerikansk komedi om en rätt knasig familj med Steve Martin i täten : P 
   Annars idag har jag varit ute lite och på kvällen såg jag Humorgalan - för varenda unge. Galan handlade om UNICEF arbete med fattiga barn och de visade repotage från olika länder, de var hemskt det man fick veta om barnens vardag. Att vi människor behandlar varann på ett sånt fruktansvärt sätt är hemskt.
  Pratade även lite med Kattis på telen ikväll, det blev lite snack om de senaste året med studenten och tiden efter det. Hur kan det gå så fort egentligen? Ett år nu går nog mycket fortare än för 20 år sen..! 

Nu ska jag o katten försöka sova, god natt.

image42
"...i wonder what it's like on the moon"

Kommentarer
Postat av: johannah

haha, den är så dålig att den blir bra (: den har visats hur många gånger som helst på tv den senaste tiden!

2008-05-02 @ 02:34:08
URL: http://johannahthelin.blogg.se
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

2008-05-02 @ 03:47:54
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0