Julafton 2007

Julafton är över och juldagen är här, det går rätt fort. Man stressar och oroar sej lite över hur man ska hinna allt och vad som ska göras osv. Och ändå handlar det bara om 24 timmar : D
Men det var bra i allafall, jag fick det jag önskat mej och dom flesta jag känner va nog oxå nöjda med det dom fick.

Till exempel fick jag ett nytt påslakan till min nya och större säng (och det behövdes verkligen, för jag vill ju inte ha för små lakan  - det är gröna, blå och vinröda ränder som mönster - och jag gillar det rätt mycket), en bok, presentkort, kläder m.m.

image6

Imorrn blir det vila lite till för i mellandagarna ska jag jobba, det är ju en bit att åka men det är det värt för lönen : )
go' fortsättning / kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0