go' natt!

Det gick som vanligt bra att lämna blod, det här var 4:e gången, men när jag kom hem råkade jag ut för en sak. Jag skulle cykla hem från bussen men bara nån minut efter jag kommit hem så får jag blodtrycksfall, jag kände direkt att jag måste lägga mej ner för annars kommer jag svimma.
Under tiden jag försökte få tillbaka normalt läge så snurrade de lite men efter ca. 10 min kunde jag ta nåt att äta för att piggna till. Sånt här händer ibland och det gäller att man tar de lugnt och efteråt får nåt att dricka.
Nu blir de lugnt ett tag så ska jag sussa sen : ) idag fick jag även paketet från Ginza med samlingen Absolute 90's. Jag tyckte den skulle passa eftersom många av låtarna har jag växt upp med : ) ska nog lyssna på den tills ja somnar... go' natt!

image56

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0