good night

Vaknade imorse och fick skynda mig med frukost och allting för jag skulle hinna med 11:15-bussen : / idag hade jag planerat att testa ett Core-pass i Norrtälje. Jag trodde det var krångligare men rätt okej : ) ska kanske dit nästa vecka lr så. Var hemma igen vid kl 14 och fick i Yoggi till lunch : P
  Imorrn ska jag jobba så jag måste gå o lägga mej rätt snart, ska till jobbet i Solna mellan 11-18, har inte träffat jobbarkompisarna på ett tag heller så det blir kul att träffa dom igen : ) .senare till kvällen gäller det att hinna hem till kl 20 annars blir det vänta 1½ timme på nästa buss. Inte så jätteskoj : /
Natti natti!



image42

   
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0