i like it : P

Idag och ikväll har jag varit glad, för min (just nu) favoritserie hade säsonsstart, Medium. Nu har den 4:e säsongen börjat och jag ser fram emot en lika spännande fortsättning, för i den här säsongen får Alison börja leva med att hela hennes omgivning känner till hennes förmåga. Vilket skapar mer problem än tidigare... Ett tips är att kolla in tv4 på torsdagar kl. 21.
   Jag är ganska trött ikväll, tröttheten är lite blandad. Tidigare idag drog jag till CLL i Norrtälje för att ta reda på lite mer om mina yrkesalternativ och gissa om jag blivit mer bestämd, dvs. inte så mycket. Det blir att tänka lite mer på det. Är även lite trött eftersom jag vände på dygnet mellan tisdagen och onsdagen. 
   Ja, ja det ordnar sig om jag somnar i normal tid senare ikväll. Nu ska jag vänta in en kaka som mamma fixat till i ugnen : P   good night!



image50

Patricia Arquette som Alison Dubois




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0