sunday

Det har blivit sovmorgon två dagar i rad nu, varför vet jag inte men skönt att slippa gå upp en viss tid : )  och igår kväll var jag inte hemma förrän till kl 02. Mammas kompis hade bjudit oss och några till på tjejmiddag hemma hos henne, det blev trerätters med gott att dricka till. Sammanlagt var vi runt 10 pers. där hela kvällen och det var riktigt trevligt. 
   Om en stund ska jag maila till dom som skickade de där idiotiska brevet och förklara att jag vill inte ha nåt kontantkort hos dom, för det jag har nu är finemang. Så det så! Lite besviken är jag på vädret men bara det inte dröjer för länge igen för få ha soligt : ) 

image51
Nelly och jag var ute igår och då passa jag på att fota henne, 
fick väl ett par hyfsade bilder där hon inte springer bort
 : P



Jag ska även få min favoritmat idag, laxpytt med ris, det är verkligen otroligt gott! Testa absolut det!
See you later... 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0