thursday

Idag har jag känt mej rätt okej, trots några nätter sömnlös : /  men idag gjorde jag slag i saken och beställde lite kläder till sommaren. Varje höst och vår behövs uppdateras lite och jag köpte de mesta från HM. Grön jacka, blommönstrat linne, blårutig skjorta och en grå/vit blus : ) och när man tänker efter så längtar man ännu mer efter sommaren..!
  Det blev även tv-tittande ikväll oxå, Spårlöst och Medium (såklart!). Båda är riktigt bra varje vecka och eftersom man fastnar vid dem är nog verklighetsgrunden. Jag funderar på att spara ihop till boxarna av Medium för de är värda att ha i hyllan : P
  Nu blir de lite kvällsmat och sen film, hörs kanske senare.


image72

Idag har oxå Jennifer Garner fyllt 36 år, grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0