tuesday

Sovit dåligt - igen : ( men idag tvingade jag mej upp 10:30 och åkte in till Norrtälje för att fixa en sak. Igår natt när jag inte kunde sova tog tillfälle o kolla på filmen De utvalda från i fredags. En rätt så bra thriller men ibland lite för mycket snack och lång historia, men den hade bra skådisar som lyfte det iaf. Några av dem var John Cusack, Dustin Hoffman och Rachel Weisz.
Och idag när jag skulle äta frukost så berätta dom på radion om en märklig händelse i morse.
Det var en kille som skulle överraska sin syrra rätt tidigt på morgonen, han beslutade att inte ta den vanliga ingången via dörren, utan sopnedkastet. Han började krypa in där men märkte att han fastnat och där satt han, en stund senare jobbade brandkåren med att få loss honom och till slut lyckades dom. Lite knasigt kanske men tanken var nog god på nåt sätt : )
Nu ska jag käka mellis eller lite sen lunch, även Nelly behöver komma ut en stund annars är hon arg på mig resten av dagen ^^

image68




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0