if you believed, they put a man on the moon

Den här helgen har aldrig varit så efterlängtad, nu kan jag vara hemma om dagarna och helt enkelt ta det piano : )  så igårkväll fixade jag lite gott och såg en nyköpt film Man on the Moon. Den handlade om underhållaren Andy Kaufman (1949-1984) och hans uppträdande i SNL och serien Taxi. Det var en bra film med Jim Carrey som övertygande i huvudrollen. Den är värd att se : )
   Idag fick jag uppdraget att fixa maten, det blev pannkakor eftersom det går snabbt att göra och så är det go' lördagsmat. För tillfället sitter jag här o funderar på nåt att göra...det kan nog bli en film ikväll oxå. Well, see you later!


                                                                              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0