i make the shades

För att vara en söndag så har den varit rätt nice, jag och mamma var i väg och firade ett födelsedagsbarn och vi blev bjudna på riktigt go' mat och chokladkaka : P och första gången på flera veckor gjorde vädret att vi kunde sitta utomhus oxå : ) och sen bärde det av hemåt. Och lite trött var jag då men nu har det gått över, på nåt sätt vis.
   Jag har nu tagit en liten paus från teckningen som snart blir klar och är även nöjd med denna, trots att den tagit lite mer tid än den förra så har jag inte tröttnat. Vad som blir nästa motiv är inte bestämt men det visar sig : ) men nu ska jag fixa lite Yoggi och få teckningen klar...höres!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0