are you experienced?

Nu har jag äntligen fått ledigt för helgen, ända sen jag åkte till jobbet i morse ville jag ledigt, så nu mumsar jag på lite mörk choklad : P för övrigt har dagen varit i princip som dom andra dagarna: svara i telen, stå kassan, sortera osv. Och på vägen hem fortsatte jag läsa lite ur boken Jimi Hendrix: The Man, the Magic, the Truth, den har fått en bra början och blir mer o mer intressant. Hendrix (som senare blev The Jimi Hendrix Expirience), kan jag hålla med om var och kommer fortsätta vara den duktigaste gitarristen i vår tid. 
   IVad som händer imorrn -  det blir en dag i Sthlm med Kattis som ska bli riktigt kul : ) vi har nog inte setts på ca. 3-4 veckor då jag var på sommarteatern, sen mot kvällen blir det även bio. 

Jag ska nog sova snart så jag pallar med morgondan' men blir nog kvar vid datan en stund till, see ya!



  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0