7 februari 2008

Vaknade idag med träningsvärk, tror jag...jag kände iaf av att jag varit på ett gympapass dagen innan : )  och sen förra våren har jag fått riktigt bra kondition. Jag går eller cyklar till bussen och det sätter spår kan jag säga, det bör verkligen fler göra än att sitta o dega i en bil ; )  bilen kan man ju ta när det är absolut nödvändigt.
    Under dagen har jag städat och sen tagit en sväng till Norrtälje, där träffa jag oxå Fredrik, vi hamnade på Åhléns och testade parfymer ^^  Vissa luktade helt okej för mej men ibland undrar man vad tillverkarna använder när dom gör parfym - inte är det till för mänskligt luktsinne : D fast en hyfsad parfym från Escada tror jag att jag ska köpa sen.
    PS. Har även hittat en till sak jag önskar få till födelsedagen eller själv kunna köpa, ett smyckesskrin, eftersom min "samling" växt lite. DS
    Men nu ska jag bara kolla lite på tv och sen tacka för idag, för imorgon har jag en viktig sak att göra.

Natti natti /  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0