a kind of easy day

Idag har jag inte känt så mycke av träningsvärken, antagligen repar jag mej rätt fort : P  eller så har jag bara tur.
Och det är något jag upptäckt. Det har nog smygit sej på mej omedvetet men jag har lyssnat ovanligt mycke på Bob Dylan(!) senaste tiden.
    Jag vet inte vad som jag fastnat för, men kanske har hans musik de där "it" och nu har det även gjorts en film (I'm Not There) om honom - och kanske man ska se den : )
Fast på nåt sätt o vis är det inte nån nyhet att jag gillar äldre musik och jag fick frågan tidigare, vad det är som gör att jag gillar äldre musik? Och det finns inget att exakt peka på utan den är bara så bra (och det som jag ser som äldre musik är musik innan 80-talet, då jag är född).
   Men nu ska jag lämna datorn för idag och hitta på nåt annat, kanske blir de nån film lr så. Och imorrn måste jag fortsätta få klart rummet, det blir bättre o bättre men snart ska jag få en ny bokhylla och då måste några saker flyttas/byta plats.


M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0