plans for tomorrow...

Till imorrn har jag och Lollo bestämt oss för att åka till IKEA : P eftersom Lollo har lov nu så ska vi koppla bort skolan och tänka på annat. Eftersom sista året på gymnasiet är hemskt jobbigt så vet jag vad hon pallar igenom nu : /  Jag fick även 3 jobbdagar den här veckan, de betyder att jag får träffa goa Solna-gänget igen : ) och jag måste ladda ny musik till bussresan till och från jobbet - 2 timmar vardera morgon och kväll behöver det.
   Och om drygt 2½ timme börjar Oscarsgalan, men jag kan inte se den av två skäl. Jag ska upp tidigt imorrn och jag har inte den kanalen som sänder galan : (  typiskt! Men jag har iaf fått se den ett år : )

Nu måste jag dra och snart natta. Go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0