the day before my 20th birthday : )

Idag har jag och mamma varit och handlat inför imorrn, då jag fyller 20 år : )  det kommer bli smörgåstårta och vanlig tårta serverad. Jag vet heller inte hur många som exakt kommer och grattar men helst inte alla på en gång.
   På nåt sätt och vis tycker jag det känns bra att bli tjugo år - jag kommer ännu ett steg närmre vuxenlivet.
Och idag fick jag en present lite i förväg, av mamma, jag visade henne ett par skor som jag verkligen tittat mycke på. Dom är svarta med rött mönster på och i en liknande typ av Converse-skon. Superfina!  
   Ikväll ska jag försöka pynta lite för en födelsedagskänsla, förhoppningsvis ska inte sötis-Nelly ge sej på det och använda det som leksaker *haha*, men först ska jag kolla lite på tv och fika : P


bye bye / Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0