the day before the holiday

Idag, så är jag rätt glad : D och varför är jag det? Jo, jag har jobbat och fått träffa favoritkillen där ; ) det känns som allt blir lättre när jag träffat eller pratat med honom... Är förstås trött efter en jobbdag i Stockholm, luften där är nog lite tung : /  men de känns som sagt bra annars!
   Jag började kl 11 idag, det började lugnt men sen blev det fullt hus vid kassan, och då och då kunde jag pusta ut. Mellan 14-15 gick alla brevisarna hem, vilket märktes på deras så kallade helghumör : D sen va det ja o en till kvar till stängningen kl 18.
   Imorrn har ja inge planerat, det blir vilket som : ) mitt rum är annars ett pågående "projekt". 
Nä, nu ska jag kolla på en film för ja orkar inte skriva mer : P


Kram /  M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0