tisdag 19 februari 2008

Idag har händerna inte mått så bra : ( jag tog i som värsta dåren igår när jag skulle ta bort gavlarna till väggbokhyllan. Det kan tyckas lite konstig att de tar 5 timmar att få bort den MEN den har suttit där i runt 50 år och då vill den inte skiljas i första taget : P
    Det blev ju lite taskiga märken på väggen efteråt som jag ska försöka täcka, jag har två stora affischer som kan ramas in och ramen kommer då "ta bort" märkena : )  jag kan visa sen en bild hur resultatet blir.

Ikväll blir de att bänka sig vid tv:n kl 20 för det är ju Bygglov då. Inredning gillar jag men de är sällan jag tittar på nåt sånt program. Fast Bygglov är annorlunda - de har roliga uppdrag hos vanliga familjer m.fl.
  
 Kolla in det, vet ja'  : )
Det kommer nog bli lite sånt imorrn för mej, då min nya bohylla från IKEA kommer hit. Det är en BILLY bokhylla, en av IKEA's mest populära och sålda varor sen många år bakåt.

Nä nu ska jag sortera böcker och sånt till imorrn, bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0