Adrien Brody got Punk'd...

I fredags när jag var hemma hos Kattis så visade hon mej bilder av en fotograf som hon gillar, och bland annat hade fotografen gjort ett jobb med (en av mina favoritskådisar) Adrien Brody  : ) 
Som dom flesta vet gick jag estetiska programmet och tredje året blev det mycket design (vilket jag faktiskt gillar), vi i bildklassen fick i uppgift att designa en egen produkt som skulle kunna säljas ute i handeln. Jag satsade på en gardin, som jag sydde efter egen mall och trycket fick jag självklart göra själv - motivet blev ju snygge Brody - och nu hänger den i mitt rum och jag är otroligt nöjd med den!

Så ikväll kom jag på att kolla upp videoklipp med Adrien Brody på Youtube och hittade en bit från Ashton Kutcher's humorprogram Punk'd. Där passade han på att spela ett spratt med Oscarsvinnaren ; D





Millan

Kommentarer
Postat av: KatZ

fotografen heter Ellen Von Unwerth :)

2008-01-30 @ 15:06:29
URL: http://katarinak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0