mörk choklad o ramlösa!

Startade dagen med att ringa o beställa tider till saker som måste göras, och det gick fortare än jag förväntat mej. Men inte slapp jag den där urtrista rösten som säger åt en att antingen trycka på siffran 1, 2 lr 3 för att få uträtta sitt ärende. Och väntar man på att få snacka med en mänklig varelse i kundtjänsten så får man dras med en telefonkö i runt 5 min. - fast idag hade jag turen med mej : )
Sen drog jag mej iväg för att få tag på nåt gott till ikvälldå jag ska kolla in Let's Dance, det fick bli mörk 70% choklad från Lindt (den goaste chokladen jag vet) och Ramlösa med päron o citronmeliss : P extremt gott tillsammans!

måste kila nu men hörs senare / Millan 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0