a saturday with sweeny todd

Det är varmt, varmt varmt...men just nu så känns inte värmen så skoj och vill säga ifrån helt enkelt : S det blir att ha myggnätet för fönstret inatt annars kan jag glömma att få sova.
  Just nu har jag kollat klart på filmen Sweeny Todd - The Demon Barber of Fleet Street (som jag köpte idag) och filmens huvudkaraktär spelades självklart av Johnny Depp ; ) även det här var en excentrisk historia i delvis thriller/musikal. Visst låter det som en konstig blandning men inte med Depp och Helena Bonham-Carter. Det är en film jag tipsa om!
   Visst känner jag mej utmattad efter idag men inte tänker jag ens försöka sova nu, jag ska dricka nåt kallt och mumsa på baguette : P som jag fixade med mej hem tidigare idag.



So long for now!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0