strange days have found me

Det har igen inte blivit mycket uppdaterat här, anledningen är att jag jobbat och knappt orkat med datan så mycket. Men det går hyfsat bra nu och i år känner jag till dom flesta rutinerna. Och ikväll hade jag turen att bli klar o stänga butiken fort och hann till Norrtälje en sväng och handla innan jag åkte hem, sen var det bara att fixa käk efter 7 timmar utan mat : / och för att fixa nåt snabbt blev det Yoggi och mackor : ) 
   Tidigare ikväll var ja över till Lollo en stund, och stannade där en stund och snackade om lite som hänt under veckan o så, för nästa vecka har hon semester och åker bort. Sen bar det hemåt för och en aningen trött av värme och jobbet. 

Nu sittar jag och kollar in Batman Begins som jag hyrt och sen sova, för den här värmen har inte varit kul och speciellt inte inne i stan. Och jag ser fram emot en sovmorgon imorrn : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0