thursday

Nu har jag fått i mej lite middag, det blev mina jättegoa pannkakor idag, efter en rätt lång promenix : ) jag vaknade ganska tidigt idag och tyckte att det var mer värt att gå ut än att va inne. Dessutom var det inte alls lika kvavt som igår. Till kvällen är inget bestämt men nån dag i helgen ska vi nog se Misantropen i Norrtälje, kanske ska jag ta det sista i mitt rum ikväll : )
Fortfarande går det inga bussar men snart måste dom nog ta tag i saken och bestämma nåt, det är klart att folk ska få bra förutsättningar på jobbet en strejk kan man inte dra ut på för länge. Tur att det är lov nu från skolorna annars hade blivit rätt knepigt att ta sig dit o hem för eleverna.
  




Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0