strawberries and milk

Idag har jag varit i Norrtälje hela förmiddan, först till frisören för att fixa till topparna mest och sen leta studentpresent med mamma till Lollo som tar studenten på fredag. Men jag tänker inte berätta - än -  vad jag köpt utan det får vänta några dar : ) så jag ska in till utspringet och sen hem till henne o fira.
  Och i helgen som var råkade jag klanta till det lite : / först blev jag getingstungen en gång i axeln och en till i armen, det gjorde riktigt ont och sved till men jag fixade det med en sockerbit. Som tur var visade det sig ingen allergi eftersom det var första de första getingsticken. Sen dagen efter så skulle jag böja mej ner när jag satt vid köksbordet men då råka jag slå till käken lite och det blev lite ömt där. Men nu är jag iaf helt okej så nu rullar det på som vanligt : ) fast ibland har man ju sina knasiga stunder ^^
 
Nu ska jag svalka mej med kall mjölk o jordgubbar : P hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0