wednesday

Imorrn är det sista jobbdagen för den här veckan sen är jag ledig ett tag till inför sommarperioden. Jag kommer under imorrn ha en del  o göra då dom flesta företag jobbar halvdag o lämnar in sina grejer tidigare än vanligt, eftermiddagen kommer nog gå åt att sortera post : / 
  Till helgen hoppas jag på bra väder så man kan gå ut och ta det lungt : ) de är ju även midsommarafton så det blir kanske att ta sig till nåt firande i närheten. Sen ser jag ju fram emot året pjäs av Roslagens sommarteater : ) nog har det blivit en tradition då det är 3:e sommaren jag ska gå o titta. Den 2:a juli är det premiär av Misantropen i Norrtälje.
  Nu börjar det dra ihop sig för mej att sova snart *gäsp* det är nog bussresorna varje dag som gör en så trött men det är det enda sättet att ta sig dit, annars vore de ju toppen att trolla sig dit : P
Ha en bra kväll o go natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0