a late movie and good night

Ikväll är jag hyfsat trött, jag sov dåligt igår och var på promenix i 1,5 timme idag. Det var kallt så satan i gatan, men det pallade jag som är så kallad varmblodig : ) Men jag hoppas verkligen att det blir riktig vår snart! 
   Och idag blev det att kolla upp tiden för nästa blodgivning, för jag är noga med att ge var 3:e eller 4:e månad regelbundet eftersom folk behöver blod hela tiden. Så om cirkus 2 veckor är det dags : )
   Jag har även tänkt ut hur jag ska göra med boendet och jobbet i sommar. Det känns ju bättre att bo närmre och slippa skynda iväg varje morgon men hur som helst så har jag ju pendlat i ett år, snart, så varför inte fortsätta? Och i år har tider blivit ändrade till 08-16 (stänger en timme tidigare i år). Det ordnar sig nog.
  Nu är det nog dags för en film innan jag somnar, och de blir nog nåt med Mel Brooks : D ni vet han som gjort parodifilmerna Det våras för... .

God natt iaf från mej och Nelly
Hörs imorrn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0