friday

Vaknade idag kl 11, relativt okej, trots att jag somnde runt kl 4. Drog en stund senare iväg till Norrtälje för att fixa lite saker, bland annat blev det en sväng till frisören (jag kan inte fatta att det ska vara så dyrt att bara snygga till topparna?!) och Kryddan sen.
   När jag kom hem fick jag världens städnojja, jag har städat ovanligt mycket för att det ska vara mej, men nu skiner det och doftar det nice tack vare det : P  Jag har även stått middagen idag, pannkakor o sylt var menyn. Vi hade lite grädde kvar och det passade toppen till det här. Så nu är jag rätt trött, vilket är bra för imorrn ska jag upp i tid och åka till Stockholm med Kattis : )
  
Det blir lugnt fram tills kl 20 då jag ska kolla in vilket par, av dom 4 som är kvar, som åker ut ur Let's Dance. 

Ciao!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0