One of those really Bad Days : (

Tyvärr har jag vaknat på fel sida idag och det har gått ut över hela dagen : ( varför vet jag inte, men det händer rätt sällan att en hel dag drabbas dock. Så nu ska jag varva ner för jag vill inte gå och lägga mej arg.
   Det får bli en film om kan bättra på mitt humör...men vilken ska jag välja? Jag gillar Little Miss Sunshine, men jag har säkert fler lika bra "kandidater" så det blir att göra en snabbgenomgång : )
   Och Imorrn ska jag och mamma handla lite mat och godis till påskhelgen, men i år ska jag bland vanligt godis med naturgodis (eftersom jag inte pallar bara vanligt godis). 
   De senate dagarna har jag gått o funderat på mina framtida yrkesalternativ och det har inte varit lätt : / Varför finns det så extremt många olika yrken för oss unga att bestämma välja mellan? Vi mår kanske sämre av det, man blir ofta velig, tyvärr. Vad gäller mitt beslut så är det - to be continued.

Bye bye : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0