saturday

Idag har jag varit till Stockholm några timmar, kolla upp ett ställe jag ska till snart och köpa ett par byxor på HM Divided (den avdelningen som HM i Ntj inte har). Det var bra väder så jag slapp frysa men istället blåste det till o från : P
   Igår kväll började jag titta på en mini-serie i 2 delar, Secret Smile, den är baserad på en bok jag läst och jag måste verkligen säga att jag gillar både bok och serien. Det handlar om Miranda, hon träffar en träffar en trevlig kille som heter Brendan. De ser till en början ut att gå bra för dom men Miranda känner sig faktiskt illa till mods efter ett tag då Brendan blir mer kontrollerande. Hon slutar träffa honom helt - tror hon. Men det visar sej sen att Brendan tar kontakt med Mirandas syster för att hämnas på Miranda. Det kommer visa sig att Brendans avsikter hotar hela hennes familj men ingen vågar tro henne... Ikväll är det 2:a och sista delen på SVT2, den är nog värd att se även om man inte såg gårdagens program.
   Körslaget börjar ju ikväll oxå och ska kika in det, men jag får väl stå ut med en viss jobbig sångerska *hehe* (Kattis förstår nog vem jag menar).


Nu ska jag fixa nåt gott till kvällen / Ciao! 
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0