Snowy Weather Day

Ikväll är jag nästan lika trött som igår, fast idag av de tråkiga snöandet tror jag. Jag vaknade 10.30 eller så och käkade frukost, sen drog jag till Norrtälje och frågade Kattis om hon ville hänga med ut på stan : ) 
   Mötte henne vid busstationen en stund senare och vi var till H&M, Kappahl, Lindex m.m. för att jag skulle leta upp lite saker jag behöver. Jag hade bara hunnit äta frukost hemma så vi gick till Tullen, jag beställde och Kattis letade upp en ledig plats. Rätt ofta när vi snackar/träffas o fikar så kommer vi in på väldigt mycket att snacka om : P och det är skoj!
   Nu ska jag kanske lägga mej eller så fastnar jag nån annanstans... Hoppas verkligen inte att det är samma väderomväxling imorrn som idag, för då ska jag på en promenix : )


image43

"Chasing Pavements"
- Adele -


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0