thursday evening

Just nu är jag bara trött i ögonen, mest för att jag hade linserna idag : /  det är inte så lätt när man då och då använder dom. Idag va Kattis här mellan 13-19 och vi hann med hyfsat mycke...
   Vi kollade igenom mina gamla skolkataloger och här o där fanns de folk vi kände igen även idag, fick lite tips hur man får bra sotade ögon, kollade på film och käkade middag. Och middagen va minst underhållande
: P det var iaf en ny maträtt vi fick till (med quornfärs, pesto och lätt-fraiche) och rätt gott : )  
   Följde Kattis till bussen efter kl 19 (såklart var det riktigt kallt och det kommer jag inte sakna om några månader). Tänk att de bara är 2,5 månad tills de blir så kallad sommarvärme : )
Funderar på att varva ner en stund och ska vänta med filmerna jag fått låna av Kattis till helgen. Men kanske återkommer senare... om inte god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0