workday

Idag (alltså måndag) drog jag upp kl. 7 för att käka frukost och packa väskan med mat och jobbsaker. Skulle börja 11 och fick åka hemifrån strax innan 9 då. Och självklart så somnar ju jag på bussen dit, för det är nåt med Stockholmsbussen som gör att man somnar på väg dit, fast jag försökte hålla mej vaken (?!)
   När jag dök upp på jobbet var det rätt lugnt och de fortsatte tills efter lunchen. Jag fick chansen att sällskapa brevisarna under lunchen och inte har man tråkigt då, några kommenterar varandras mat och andra pratar om fulla människor : D  fast en sak är lite knas - vår aircondition är lite ur funktion så vill man ha luft får man gå ut en stund : / hoppas verkligen den är igång till sommaren...
   Har nu kollat klart på gårdagens Wallander-film, Mastermind, och faktiskt var den riktigt spännande. Men nu ska jag tänka på refrängen : ) natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0