yesterday

Den här veckan har blivit okej. Jobbade måndagen, ledig tisdagen och jobbade onsdagen : )  hela stället skulle ha arbetsplatsträff igår. Dom andra och brevisarna satt och diskuterade, läste och utvärderade deras uppgifter m.m. och som tur va besparade chefen mig (+en till) från det. Tack! Det blev bara jobb mellan kl 14-16 i Solna men det gör inget.
   Jag och några till från brevbäringen gick nästan samtidigt men så upptäckte jag att mobilen var borta! Typiskt, tänkte jag, och sprang runt överallt för att hitta den och såklart låg den ju i väskan : D när jag väl va klar så  fick jag skjuts av en jobbarkompis till tunnelbanestationen : ) sen drog jag hem äntligen, var ju hungrig som tusan.
   Idag har det varit lugnt och nu känner jag för att sova, vill inte vakna typ vid 12 imorrn : /


Good night : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0