a sunset in springtime

Nu har jag kollat in Körslaget och det var rätt bra körer som gick till final, Cans och Brolle. Men det är svårt att ha en kör som favorit, tycker jag så finalen kan nog bli jämn... 
  Snart ska jag se den nya filmen med Adrien Brody som jag köpte igår : ) Hollywoodland baseras på en sann historia om mannen som spelade Superman och dog, det såg ut som ett självmord men vissa påstod att han blev mördad. Och det har förblivit ett mysterium. 
  Ska fixa iordning nåt gott till kvällen, såklart kan jag ju inte vara utan choklad. Mörk choklad är ju bäst!



image85

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: KatZ

ja, dream a little dream of me är en av de bästa låtarna som finns! funderar på att ev. sjunga den om jag får komma på intagningsprov :)

2008-05-03 @ 23:21:43
URL: http://katarinak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0