sleepy

Inatt är jag nog mer trött än vanligt, mamma har haft ett sånt där ljusparty ikväll. Det har varit några vänner till mamma här och en till bekant som sysslar med att fixa ljuspartyn höll i det här. Det blev en genomgång om olika ljus och tillbehör m.m. och det var som mest doftljus hon sålde. Jag beställde några saker som jag gillade mest  : ) kan vara kul och ha inför sommaren kanske. Lollo var oxå här och även hon hittade lite saker.
  Och under 2 dagar har jag städat som en tok och efter att haft doftljus omkring mig halva kvällen så börjar jag känna mig rätt sleepy. Imorrn har jag ändå inte planerat nåt speciellt men ska ta mej upp i god tid.
  God natt!

image100


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0