times like these are the best

Igår var det riktigt kul : P jag var framme hos Kattis runt kl 19 och då höll Kattis och några till fixa lite inför kvällen. En timme senare gick vi till lokalen och firade Kattis, det blev såklart dricka och lite till det. Och vi hade de riktigt nice : )

  Efter drygt en timme kom Evelina dit oxå och vi var nog 8 st till slut. Vi var kvar till midnatt då några av oss drog upp till Mobergs. Det var ett bra tag sen jag va där men det var okej och träffade iaf ett par stycken man kände.
Lite innan stängning gick vi hem och nog kände vi oss lite småtrötta, och nu var det rätt ljust o lite kyligt när vi gick hem. Tidigare på kvällen fick Kattis sin present hemma hos sig och de var en film-affisch med Trollkarlen från Oz på : ) och den gillade hon abslout. 
  Idag har jag varit hos Kattis eftersom jag sov över och vi tog det rätt lugnt idag och satt ute på balkongen då det var otroligt varmt! Den här helgen har jag verkligen haft kul : ) och ikväll blir det mest film som jag lånade idag hos Kattis.
Nu ska jag kila iväg från datan en stund, ha det bra!


image114


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0