wag the dog

Nu har jag käkat lite sen middag, eftersom jag och Lollo varit i Sthlm sen kl 16 och letat klänning till hennes student : )  som tur är tog jag studenten förra året och slipper tänka på sånt. Vi hittade iaf en klänning som Lollo gillade men vilken av dagarna hon ska ha den har hon inte bestämt. 
  Nu ska jag vänta in filmen Wag the Dog, SVT1 kl 21:30, en komedi med bl.a. Dustin Hoffman och Robert De Niro. Det handlar om hur två pr-konsulter försöker hjälpa USA:s president att komma undan en skandal. Istället försöker dom hitta på ett krig men det blir inte som dom tänkt sig... : P
  Hörs senare!


image94
Dustin Hoffman, Anne Heche och Robert De Niro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0