with a little help from my friends

Om en stund blir det sova för mej, har varit vaken sen 9-10 i morse och hållit igång hela tiden nästan. Först blev det att fixa en maskin med tvätt (2:a gången den här veckan) och sen hänga ut det, efter åkte jag in till Norrtälje en timme för att handla lite, det blev en liten sak till Nelly eftersom hon fyllde år idag : ) efter det har jag varit hemma o fixat lite. Inte undra på att man gäspar nu, äntligen, men jag kan ju även va trött av kanonvärmen idag .
  Och imorrrn blir det fira igen, då ska jag till Kattis på kvällen då hon  fyller år i helgen : ) det blir ganska många så de ska bli kul!
Nä nu blir det natti natti innan jag somnar framför datan ^^ god natt!


image112

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0