tillsammans är man mindre ensam

Trots att tisdagen hade extremt trist väder så var det bestämt sen förra veckan att jag skulle till Sthlm idag, jag hade fått tips om en frisörsalong i Sthlm som var bra och då passa jag på att boka tid. Men det tar en bra stund att åka dit så när jag var framme hade resan gjort mig lite trött ^^ fast det var det värt för jag blev riktigt nöjd!
Och på väg hem var jag ännu mer trött så säkert somna jag till då o då. Ingen tvekan att jag får svårt att sova inatt plus att det blir sova ut imorrn : )
Innan det blir go' natt så ska jag läsa lite ur senaste boken jag börjat på, Tillsammans är man mindre ensam. En bok som fått bra kritik och även finns som film med Audrey Tautou.




Kommentarer
Postat av: Sabine

hej gumman.. jag sitter å knåpar lite.. tänkte om du ville ha ny design på din blogg... har gjort en som är svartvit nu tilld ig, om det är så att du vill.. jag tog mig friheten. sen går den ju alltid att ändra :) hoppas det är bra med dig :)

2008-11-19 @ 01:12:20
URL: http://sabinekaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0