Blue Jean Baby, L.A. Lady...

I tisdags så satt jag en hel del framför tv:n och tittade på minnesstunden för Michael Jackson, som var väldigt fin med hans vänner och familj som ville ta avsked. Och i slutet under dotterns tal så brast det även för mig som många andra.

Igår kväll kollade jag in filmen Almost Famous som jag lånat av Katz och den var ju riktigt bra (gång på gång när den visats på tv så har jag alltid lyckats missat den) och Patrick Fugit som spelar William var redan tokgullig då filmen spelades in : ) och så fick Kate Hudson aka Penny Lane sitt genombrott med den här filmen.
Idag har vädret inte varit så värst uppryckande och jag har till o från suttit och läst men man får hoppas att det blir lite bättre imorrn...



Patrick Fugit  (Almost Famous, 2000)

Kommentarer
Postat av: Simone

Visst är den bra! en av mina favoritfilmer! :P

2009-07-10 @ 09:01:24
URL: http://solfaradis.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0